Cystitis

Orvos válaszol rovat
Tisztelt Doktor!

Folyamatosan visszatérő cytitits, rengeteg AB, később sokféle antimikotikum, kúp formában, tablettaként nekem és a páromnak is...javulás nincs. Illetve nem sok. Néhány hete hagytam abba egy majd egy hónapos ketokonazol kúrát, most újra szednem kell tíz napig. Két hete elkezdtem probiotikumot (lactoprotect) szedni, évek óta multivitamint is szedek, meg szoktam tőzegáfogyás kapszulát is. Lactacid feminával szoktam mosakodni. Az alsóneműket, zoknikat, törölközőket vasalom, a borotvát, fogkefét gyakran cserélem, vagy kiforralom.
És még sincs eredmény. Ugyanúgy gombás a lábam, vastag fehér lepedékes a nyelvem, és a kúrák után általában ugyanúgy ég, csíp, fáj szeretkezés közben, után. Dietetikus barátnőm mondta, hogy a candida diéta nem épp jó a drasztikus szénhidrát csökkentés miatt, de kérdem én, hogy mégis mit tehetnék még?
2011. 06. 18. | 18:12

Kedves Kérdező!

Ellenőriztesse mindenek előtt a vércukrát, a kettes típusú diabétesz sokszor jelentkezik gombás fertőzések képében. Amit érdemes még a hüvelyi gombás fertőzés megelőzése érdekében tenni, az a tejsavas irrigálás aktus után. A húgyuti fertőzés esetében szükséges legközelebb vizelettenyésztés, és célzott kezelés.

Orvosszakértő 2011. 06. 20. | 20:02
Szóljon hozzá!
Kommentezéshez lépjen be, vagy regisztráljon
close